پنجشنبه

secret garden

اورا 4

بزرگتر از بعضیها کوچکتر از خیلیها
. . .من حیران
.دلم برای رفتن تنگ است
.برای دویدن پاهای کوچکم در پی شیطنت
برای صدای خیلی ها
برای نگاه بعضی ها
برای خاطرات مشترک
برای پرواز
. . .برای ابد

.......

کودک که بودیم
،همه بال پرواز
از میان بوته های ظهر تابستان
استخر های خالی
. . . آفتاب روی ساقه های علف

ظهر تابستان ، پدر مادر های خسته و خواب الوده
ما همه بیدار ، کودکان ظهر تابستان
.به دنبال راه فراری به سوی شیطنت

.صدای تراکتوری که سنگهای رودخانه را دیوار می ساخت
.صدای رودی که حالا فقط دیگر سنگ است
،درختچه های زرشک
.حوضچه گل رس
. . .و فقط صدای باد ، گنجشک ، آب
. . .لبخند های کوچک معصومانه
بازی ها
عروسک گمشده ی دخترک همسایه
توپ سرگردان
. . .شیطنت

من ، آفتاب روی ساقه های علف
کنار جوی ، پای درخت آلوچه
. . .شیطنت
سنگهای بزرگی که حالا دیوارهای بلندند جلوی کوهها

گیلاس و زردآلو
تاب روی درخت توت
. . . و آفتاب روی ساقه های علف


------------------------------------------


عطسه 4

. سنقول له مِن امرنا یُسرا. . .
کهف / 88

.سیجعل اللهُ بعد عُسرٍ یُسرا . . .
طلاق / 7

. فان مع العُسر یُسرا
شرح / 5

-------------------------------------
نادخ 4

!!! نداریم

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا یاد دوران خوش بچگی بخیر ... چرا اونروزا دیگه بر نمی گرده ؟ همه ما خاطرات خوشی ازکودکی داریم و کودکی فرصتی است که خداوند در اختیار هر کس قرار میدهد تا معصوم بودن را تجربه کند...
ممنون از حضورتون
یزدان یارتان !

ناشناس گفت...

قشنگ بود عزیزم
خیلی ممنون خبرم کردی
منم کودکیهاروخیلی دوس داشتم

ناشناس گفت...

سلام
شعرای واقعا قشنگی بود
راستی من اول شدم
مرسی بهم سر زدی
زن بودن به صد تا مرد بودن می ارزه
بازم مرسی
چرا نادخ نداریم؟؟
حتما دفعه ی بعد بنویس
فعلا

ناشناس گفت...

سلام ماورای عزیز وقت بخیر
این وبلاگ شما خیلی شیک و با کلاس هستش یه جورایی آدم توش معذبه . ولی اگر اجازه بدید من در پیوندهام قرار میدم که بر حسب عادت که از روی پیوندها به دوستان سر میزنم بتونم خدمت برسم . ممنون که خبرم کردم و اجازه دادی حرفهای قشنگت رو بخونم و فیض ببرم .
بله دوران کودکی دوران زیبایی که شاید بشه با بهترین و زیباترین رنگها ترسیمش کرد . دوران خوش من . دوران آسودگی خیالم . دوران ......... خیل زود گذشت ولی من خوب کودکی رو پشت سر گذاشتم .
مطالب وبت عالی و با ظرافت خاص نوشته و انتخاب شده بود احسنت به این سلیقه
تا بعد و شاد باشی

ناشناس گفت...

سلام. خوبي؟
بالاخره آپ كردي؟

توصيفات عالي بود.
و همين طور آيه هاي قرآن
موفق باشي

ناشناس گفت...

چه دورانیه دوران کودکی
خاطراتی که هیچ وقت فراموش نمی شن
.
.
آفتاب روی ساقه های علف
توپ سرگردان
تاب روی درخت توت
.
.
یادش بخیر

ناشناس گفت...

و کودکی دنیای به زیبایی تمام دنیا که از دست رفت. و چه زیبا اشاره نموده اید به اون خوابهای ظهرگاه پدر و مادر و شیطنتهای ما بچه ها. هیچگاه ان حیاط گرم و تفتیده تابستانی و اون حوض و اون باغچه ای که بوته قد کشیده گل محمدی آلاچیق ما بود را فراموش نمیکنم .و دادو فریادهای مرحوم پدر و مادر عزیز(که عمرش دراز باد). که بذارید استراحت کنیم بچه ها.و ریز خندیدن های ما.و الان می فهمم که چه حالی داشتند والدین ما .الان که من ظهر میخواهم چشم برهم گذارم و چرتی بزنم و سروصدای جقله امون (بهار)توی خونه خواب را از چشمانمان بیرون می راند.عجب روزگاری است و عجب دور تسلسل بی پایانی.
و واقعا بعد از هر سختی اسایشی قرار دارد.
ممنون از اینکه خبرم نمودید
راستی اگر این سرویس وبلاگتون خیلی اذیتتون میکنه تشریف بیاورید بلاگفا اونجا یک جایی برای شما فراهم کنید وسیع و جا دار و خوب و مطمئن !!!!!
میزبان هر روز شما باحافظ :سهیل

ناشناس گفت...

تو آماده اي؟!!!

ناشناس گفت...

سلام و وقت بخير.ببنيم شما همراه با عبور ستاره دنباله دار هالي آپ ميکنيد
ميزبان هر روز شماباحافظ :سهيل

ناشناس گفت...

کاش اين ماه مبارک فرصتی باشد برای رهايی از عادات ناپسند.
به روزم

ناشناس گفت...

سلام ماورای عزیز
کجایی شما خیلی کم پیدایی یه جورایی دلمون برات تنگیده و این وبلاگ خیلی باکلاست عجیب داره دستهای پرتوانت رو می طلبه . دریاب این وب زیبارو مهربون .
حلول ماه مبارک رمضان بر شما دوست ارجمند تبریک و التماس دعا
تا بعد

ناشناس گفت...

سلام و وقت بخیر
حلول ماه مبارک رمضان تبریک میگم و امید که نماز روزهاتون قبول درگاه حق باشه و التماس دعا .
وبلاگ صبح بهاری هم اپ شد منتظر حضور شما هستیم
میزبان هرروز شماباحافظ :سهیل

ناشناس گفت...

سلام
من اپ کردم بلاخره
منتظرت هستم
فعلا بای

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
راستش هر دفعه که به روز میشین حالا دیر یا زود سری میزبنم ولی نمیدونم چه جوری .واسه تون کامنت بزارم این دفعه هم دلو به دریا زدم ببینم ثبت میشه یانه یه دفعه که گذاشتم ثبت نشد فکر کنم ولی حالا میزاریم به امید خدا ... راستش نوشته هاتون حس قشنگی به آدم منتقل میکنه یه جورایی ادم را میبره تو دنیا هایی که توشون بوده والان دوست داره باز ازشون یادی بکنه . کودکی هم عالمی واتسه خودش داشت اون بازیها وحوض خونه ی مامان بزرگم که بعد از نهار همه میرفتیم توش وای یادش به خیر ممنون که منو برای لحظه ای هر چند کوتاه ولی ماندگار به اون دنیا رهسپار کردین .
منم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را هر چند که چند روزی ازش سپری شده ولی باز تبریسک میگکم مارو از دعای خیرتون بی نصیب نزارین .
موفق باشین وسالم
خدانگهدار

ماورا گفت...

دوستای خوبم فرا و گیلدا کامنتهاتون اومد امامتاسفانه من اشتباه کردم و حذف شدند. امیدوارم بتونید دوباره برام تکرارشون کنید. در هر صورت مرسی از همتون