دوشنبه

good feelings . . .

اورا 7

برای نوشتن دنبال بهانه هایی میگردم که وجودشان لازم نیست
باید بنویسم
... تمام وجودم باور نوشتن دارد
چه احتیاجی به آهنگ وقتی قلمم بدون آن هم میرقصد؟
چه دلیلی برای سفید بودن کاغذ وقتی کلمات آنقدر نورانی هستند که در یک دنیا تاریکی هم خوانده شوند؟
مگر میشود با نام خدا شروع کرد و انتظار تاریکی داشت؟
. . . همه نور است و نور و نور
خدا همینجاست
نگو دروغ میگویی اما من میبینمش
صدایش را میشنوم
حضورش ارامش من است
. . .
این طرف
من و دانه های تسبیح و خیال و خواب
آن طرف
حرف حق که از دهان بلبل خرما تا گوش فرشته های خدا پرواز میکند
نور صبح اتاق را پر میکند
این لحظه
آنقدر زیبا و سحر انگیز است
که حتی اگر کوه هم کنده باشم
برای دیدنش صبر میکنم

، آسمان آبی
، آتاق آبی
، حتی خاکستر خیال من هم آبی
. . . مثل دریا ، مثل آسمان

--------------------------------------------------
عطسه 7

.قال و من یَقنُطَ مِن رحمةِ رَبهِ الّا الضآلُّون
56/حجر

--------------------------------------------------
نادخ 7

!بابا جون تولدت مبارک ، حالا لطف کن به عنوان هدیه مارو ببر بیرون ! هفته دیگه هم که تولد مامان جوونه میریم یه جای دیگه
دستمون درد نکنه عجب فرزندان برومند و محشر و قشنگ و شیرین و باقلوا و قطاب و نازی شدیم واسه مامان و بابا!!!) ه

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

عالی بود و روان.
نادخ هم این بار خیلی چسبید.

ناشناس گفت...

سلام
ما همگی همسایه های خدا هستیم ...
بسیار زیبا بود

ناشناس گفت...

سلام و وقت بخیر.چه عجب شما آپ نمودید.چشم ما به نوشته های شما روشن.
و واقعا که برای نوشتن هیج احتیاجی به بهانه ای نیست.نوشتن خودش در ذهن انسان رشد میکند خودش در دست به جریان می افتدو خودش قلم را به رقص می اندازد.نوشتن حس است نوشتن روح است و جان است و نفس است. که خوشبختانه این موهبت به ما ها داده شده تا از ان لذتی وافر ببریم.
-----------------
عطسه 7
و جز گمراهان چه کسی از رحمت پروردگارش مایوس می شود.
----------------
نادخ 7:
جالبه روز تولد باباجونه اونوقت به جای اینکه این فرزندان بیایند و به باباشون هدیه بدهند و برایش جشن بگیرند ازش هدیه میخواهند و توقع دارند که بیرون ببرشون.تازه چنان برنامه ریزی دقیق است که برای هفته آینده هم طرح و برنامه دارند.عجب دوره و زمونه ایه .
تولد والدین محترمتون را تبریک عرض نموده و امیدوارم که تا دنیادنیاست در کنار خانواده و در محیط گرم خانواده ایام و روزهای خوب و خوشی توام با سلامتی و سعادت داشته باشید
میزبان هر روز شماباحافظ :سهیل

ناشناس گفت...

سلام و وقت بخیر همراه گرامی
تابه امروز افتخار داشتم که دو سال همراه با حافظ میزبان حضور گرم و صمیمانه شما باشم. به همین خاطر از شما میخواهم با حضور و محبت همیشگی اتون این روز را برایم هرچه زیباتر نمایید
میزبان دو سال شما باحافظ :سهیل

ناشناس گفت...

سلام
تولد پدرتون مبارک
:)

ناشناس گفت...

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیزو گرامی و تشکر بابت حضورتون و لطف و محبت همیشگی اتون که در دومین سال فعالیت وبلاگم داشتید. امید انکه بتوانم همچون گذشته لایق حضور شما در وبلاگم باشم و محیطی مفید و مناسب را برای شما فراهم آورم
میزبان هر روز شما باحافظ :سهیل

ناشناس گفت...

خیلی زیبا بود خیلی خیلی خیلی
لذتی بردم که حتی این احساس و توخوندن هیچ کدوم از نوشته های خودم تجربه نکرده بودم
ممنون

ناشناس گفت...

سلام دوست من
خوش بحالت که خدا را اینقدر ساده و پاک میبینی
میخواهم همیشه دستان مهربانش را احساس کنم روی شانه های تنهایم
آپم ومنتظردوست من

ناشناس گفت...

و خدای ما آنقدر بزرگ است که در قلب کوچکمان جای بگیرد
تولد آقای پدر مبارک عجی هدیه های جالبی برای بابا و مامان دستتون درد نکنه

ناشناس گفت...

ejaze hast yata khatere az khodam vel konam yak rooz bar khane neshaste boodam tilifone zang zad gofta kista goft raeese web logaye internet hasta
mikhassam hameye ee webloga ra bedam to besazi ma ghabool kerdemo khabarnegara jamshodan ahammyat nadadam daste tanna hamaye wibloga ru ma sakhta.az oonja omadam pishe shoma bibinam khoob hasty dar salamatye kamel be sar meybary hoooooo?

ناشناس گفت...

ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
میزبان هر روز شماباحافظ :سهیل

ناشناس گفت...

سلام
من منتظر تشریف فرمائی شما هستم
آپ کردم دوست من

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیزم
خوبین شما ؟ خوش میگذره ؟ ببینم تولد خوش گذشت ؟؟؟؟ ایشالله همیشه به شادی
وچه دلیلی بهتر از خدا برای نوشتن
زیبا بود چون همیشه
ممنون عزیزم
شاد باشی وسالم
التماس دعا
خدانگهدار

ناشناس گفت...

تنها يك بار از سخن باز ماندم، وقتي مردي از من پرسيد: «شما كيستيد؟» == جبران خليل جبران

ناشناس گفت...

سلام ماورای عزیز
تولد پرد گرام مبارک هرچند خیلی دیر باید ببخشی امید که سایه ایشون سالیان سال بر سر شما باشه و همینطور تولد مادر عزیز امید که همیشه عاشقانه در کنارهم زندگی کنند . و بهترین هدیه دست شما درد نکنه .
خدا همیشه به مانزدیک هست فقط کافیه صداش کنیم
تا بعد