جمعه

like nothing!

اورا 8

تفاوت چیست؟!

تابستان یا زمستان !

وقتی دلم در اوج تابستان هم به خیالی یخ میزند ،

وسرم در اوج زمستان به خیالی گرم میشود !!!

هنوز ساعتها برای تابستان کوک شده اند اما ،

زمستان است .

------------------------------------------------

عطسه 8

در قلب زمستان سرد سر انجام دریافتم که در درونم تابستان شکست ناپذیر وجود دارد

(آلبر کامو)

------------------------------------------------

نادخ 8

گربه همسایه با چنان ولعی نون میجوید که فکر کردم مرغه !

مورچه ها هم از بین نون و شیرینی و شکر رد شده بودند تا کالباس مارتادلا میل کنند!

توی ذهنم گربه همسایه داره با روشنفکرنمایی درمورد چیستی زندگی نقد وبحث میکنه و نهایتا به این نتیجه میرسه که: زندگی یعنی جویدن نان در پای دیوار گلی!

مورچه ها هم با کلی فیس و افاده دماغشون را بالا گرفتن و ژامبون مخصوص قارچ سفارش دادن !

من نمیدونم الان دقیقا چی هستم ! نمیدونم آب بخورم یا ایس تی !؟!


۹ نظر:

ناشناس گفت...

benessimo....molto barava!

ناشناس گفت...

فکر میکنم در سر من نه تابستان است و نه زمستان اما حتم دارم در دلم پاییز برگریزاست.خزان قلب من فرا رسیده و من هنوز باور ندارم
زندگی یعنی حسرت گذشته و آرزوی آینده و فراموش کردن حال

ناشناس گفت...

نمیدونم چی بگم. پس چیزی نمیگم.

ناشناس گفت...

اورا7
تفاوت تنها در دل است و در فکر .اين تابستان و زمستان و اين ساعت و دقيقه و ثانيه همه فقط براي اين است که ما را در اين زمانها محدود کنند و نگه دارند.در زمستان باشيم و فکر کنيم که تابستان است و در تابستان باشيم و فکر کنيم که زمستان است.و هيچگاه نه گرماي تابستان را درک کنيم و نه خنکاي زمستان را .
---------------------------------
عطسه 7
و اين همان چيزي است که ميخواستم بالابگويم
---------------------------------
نادخ 7
هرچي که دوست داشتيد ميل بفرماييد.راستش اين خورد و خوراک و مکان نيز خود بهانه اي است که به خود مشغول باشيم و دل و فکر و ذهنمان را فراموش کنيم.
از گربه گفته ايد اين گربه هاي محله ما که اينقدر پرفيس و افاده هستند که ديگه حتي مرغ هم نميخورند.فقط بايد فيله و راسته و کباب براشون بياندازيم تا ميل بفرمايند.تازه باز هم مي بيني که داره غرغر ميکنه و چپ چپ نگاهت ميکنه که انگار ارث باباش را ازمون ميخواهد.اون قديمها شش تا گربه مي افتادن دنبال يک موش و با هم هرطور بود تقسيم ميکردندش حالا . . .دنيا هم برعکس شده
ميزبان هر روز شماباحافظ :سهيل

ناشناس گفت...

درود

زمیتان من فرا رسیده است هم برف پیری بر سرم باریدن گرفته و هم برف طبیعت.ننه سرما برای دست گرمی با 10 سانتیمتر برف ومنهای 16 درجه واردگود شده است با شروع زمستان افکار من هم زمستانی شده است
چه جالب یادم رفته بود در ایران گربه و سگ ولگرد داریم.چون اینجا به جایش سنجاب و راکون هست که معصومیت و وزیبایی آن دو را ندارند
بدرود

ناشناس گفت...

سلام و دوصد بدرود بر ماورای صلح تنها
کسی که دل گرمش در میان این همه سرما میلرزد

بر ماورایی که کالباس مارتا دلا میخورد و نان های خشک را به گربه ها میدهد!!!!
بر ماورایی که در خلقتش مانده ام
موفق باشی

ناشناس گفت...

به روزم.

ناشناس گفت...

سلام و وقت بخیر
راستی دیروز روز دانشجو بوده ما هم امروز خدمت رسیدیم تا دیروز را خدمت شما تبریک عرض کنیم
ببخشید یک کمی دیر شد
میزبان هر روز شماباحافظ :سهیل

ناشناس گفت...

سلام ووقت بخیر
خدمت رسیدیم تا عرض کنیم وبلاگ صبح بهاری امروز به صورت مخصوص و ویژه به روز شده . خوشحال می شیم حتما تشریف بیاورید
با تشکر: سهیل

http://sobhebahary.blogfa.com/