یکشنبه

از اینهمه دلتنگی

اورا

میان خاطراتم هر چه که نا خوشایند هست از دلتنگیست.
دلم برای تمام کودکیم میسوزد.
دلم تنگ شادیهایی هست که کاستی نداشت.
همه شاد
امان از این همه دلتنگی.
روزی که پدر بزگم فوت کرد دلتنگ بودم که چرا شب پیش ندیدمش و دلم برای تمام عمر دلتنگ پدر بزرکم ماند.
روزی که یکی از بهترین اقوامم فوت کرد دلتنگ شدم که چرا خوب نشناخته بودمش و دلم برای تمام عمرم دلتنگ او ماند.
امروز دلم تنگ مادربزرگم است.
برای سرا پای روشن و نورانیش و هر چه که خوبی که داشت و خیلی ها نداشتند.
اما دلتنگی دلیل نمیخواهد.
مادربزرگم را از دست داده ام و دلم تا ابد برایش تنگ خواهد ماند.
تا ابد دلتنگیهایم را میپوشانم تا از دلتنگی من دل دیگری تنگ نشود.
دلم تنگ دیدنشان میماند و چاره ای جز این ندارم. اما تحمل دارم و امید و عشق و شکر.
آدمهای خوبی که دیگر نمیبینمشان مرا میبینند و دلتنگم نمیشوند
و من باید امیدوار باشم که خوبی هست و خوبها دلتنگیشان کوتاه خواهد بود
و زمان میگذرد و زمانی میرسد که دلتنگی من هم مثل دلتنگی مادر بزرگ و پدر بزرگ خاک میشود و من هم میتوانم ببینم . . .
*******
عطسه
الهم افرغ علینا صبرا ...
*******
نادخ
وای بر مملکتی که آدمهایش به خاطر نداشتن خون کافی و پلاکت و تخت خالی بیمارستان عمرشان کوتاه میشود
وای بر شمایی که میخورید و بیماریهایتان را با گروه ویژه پزشکی و مجهز ترین امکانات خارج از کشور پشت سر میگذارید و به ریش بیمارهای در انتظار تخت خالی و پلاکت و خون میخندید.
خدا از شما نمیگذرد.
بنده هایش هم نمیگذرند.
من هم نمیگذرم.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. منتظر يه آپديت اساسي بودم اما نه اين جوري. خدا صبرت بده.

ناشناس گفت...

سلام
نمیدونم چی بگم منم از دلتنگیهام؟
تو که اینطور دلتنگی خوشحالم که میبینم تا این حد تحمل داری کاش همه به قرصی تو بودند
کاش.............

ناشناس گفت...

salam mavara.sale no mobarak albate 13 ham bedar shod,khoda az sare hich kasi ke kam kari kone nemigzare.motmaen bash

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز وهمشهري گرامي

تسليت ميگم واقعا انتظار هر نوع پستي داشتم دراين اول سال جزاين . اميد كه خداوند روح مادربزرگتون رو قرين رحمت قرار بده .و به شما صبر عطا كنه .
ما ادمها گاهي اون قدر اسير اين دنيا ميشيم كه روابط انسانيمون را فراموش ميكنيم ودرست زماني كه به ياد مياريم ميتونيم همديگه رو بهتر بشناسيم واز باهم بودن لذت ببريم اون وقت جدايي به وجود مياد . شايد حكمت خدا دراينجا هم دخيل بوده وهست . الله اعلم .

منم دلم تنگه ...

دلم گرفته ازاين روزها دلم تنگ است

ميان ما ورسيدن هزار فرسنگ است

مراگشايش چندين دريچه كافي نيست

هزار عرصه براي پريدنم تنگ است

نادخ : متاسفم واقعا ....

شاد باشي وعاشق حق واميد كه ازاين به بعد ايام به كامت باشه
التماس دعا وخداي بهار نگهدارت

ناشناس گفت...

سلام ووقت بخیر
شما کی آپ کردید که ما خبردار نشدیم
و وای بر ان مملکت و وای بر ان مردم و واویلا بر حاکمان ان مملکت
میزبان هر روز شماباحافظ :سهیل

ناشناس گفت...

دلتنگی هست.
زیباست اما گاهی درد اور.
سلام

ناشناس گفت...

سلام
من با کامنت دونی شما بسیار مشکل دارم .
دوست عزیز خیلی از ما ها همینطور هشتیم که شما فرمودید . همیشه آدم هارو تا وقتی هستن نمی بینیم و وقتی رفتن دلمون براشون تنگ می شه
حیف
و درمورد بیمارستان باید بگم واقعا خدا ازشون نگذره و مخصوصا از این دکترهای بی وجدان بی همه چیز که از همه چیز ارزون تر توی دنیا براشون جون بیماره
موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام. نیستی؟ کم پیدایی؟ یه سر به ما بزن.

ناشناس گفت...

خدایا یک نفس آواز! آواز !

دلم را زنده کن ! اعجاز !اعجاز!

بیا بال وپر مارا بیاموز

به قدر یک قفس پرواز! پرواز!


بیایین بهترین آرزو را در شب آرزوها نثار هم کنیم ....