پنجشنبه

!bang bang.shoot it like me

آخیش ! چه کیفی داره اینترنت!
ای بمیره این کامنت دونی من که همه باهاش مشکل دارن!!!

چه خبرا؟
من چی چی بنویسم که خوب باشه خوبه؟

نادخم کجا بود من الان رسماً اعلام میکنم که خودم نادخ نادخم!

اوهم که پیداش نیست!

عطسم هم که نمیاد!

اما خداییش خیلی خوابم میاد فرداهم کلاس پیلاتس در انتظارمه. میترسم خواب بمونم نرم کلاس , کلاسمون از ناراحتی دق کنه اونوخت (!) من تا آخر عمر عذاب وجدان بگیرم.
اگه از حرفهام چیزی سر در ناوردید اصلاً ناراحت نباشید چون خودم به جای یه دنیا سر درمیارم.

بر میگردم ,حتماً... هََـ سنجد!

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.بعد از این همه وقت.چه طوره احوالت؟

ناشناس گفت...

سلام
بعد از مدت ها اومدید بلاخره ؟ خوش اومدید
عید مبعث رو بهتون تبریک می گم .
این آیه از قرآن عیدی من به شما ** بی یقین ، رسولی از خود شما به سویتان آمد که رنج های شما بر او سخت است ؛ و اصرار بر هدایت شما دارد ؛ و نسبت به مومنان رئوف و مهربان است . ( توبه 128 ) **
موفق باشید .

ناشناس گفت...

پس کوشی؟
به روزم. یادت نره بخونی

ناشناس گفت...

سلام دوست وهمشهري عزيز
ببين من با كامنتدونيت اسيدي مشكل دارم اسم منو ميزنه ناشناس خجالتم نميكشه . همينجا اعلام ميكنم اون ناشناسهاي كامنتدوني قبل بنده بودم .
درضمن كجايين شما ؟؟ خوبه لااقل تو يه شهريما وازهم بي خبر ؟؟؟اميد كه هر جاهستين شاد وسالم باشين
كم كم صبر كنين عطسه ونادخ واوهومتون هم مياد ...
به روزم با يه ساله شدن جمع دوستانه مون خوشحال ميشم بعداز مدتها بياين سراغ دوستان قديمي .
شادباشين وعاشق حق
منتظريم

ناشناس گفت...

دوباره فال حافظ
دوباره توی فالمی
همیشه تو خیالمی
اگرچه بی خیالمی ... .. .

ناشناس گفت...

سلام
حلول ماه رمضان رو پیشاپیش بهتون تبریک می گم .

من رو در دعا های خودتون فراموش نکنید .
موفق باشید

ناشناس گفت...

سلااام.ههه برنگشتی سنجد که؟

ناشناس گفت...

سلام
واقعا از ابراز همدردیتون ممنونم
ان شاء ا.. خدا مادر بزرگتون ، پدرم و همه رفتگان رو بیامرزه .
خوش باشی
یا دوست